خدمات فرلی دیزاین

معماری داخلی آیینه‌ای تمام‌نما از سلایق، اهداف، خواسته‌ها و هنر شما در فضاسازی است. برای بهره‌مندی هر چه زیباتر و پویاتر از ساختمان، معماری داخلی را جدی بگیرید. فرلی دیزاین با نگاهی تخصصی در حوزه معماری داخلی و دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری و تجاری فعالیت می‌کند. برای هر نوع فضاسازی و دکوراسیون ساختمان‌های مسکونی، اداری و حتی تجاری و فروشگاهی می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین استفاده کنید.

شرح خدمات فرلی دیزاین

معماری داخلی آیینه‌ای تمام‌نما از سلایق، اهداف، خواسته‌ها و هنر شما در فضاسازی است. برای بهره‌مندی هر چه زیباتر و پویاتر از ساختمان، معماری داخلی را جدی بگیرید. فرلی دیزاین با نگاهی تخصصی در حوزه معماری داخلی و دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری و تجاری فعالیت می‌کند. برای هر نوع فضاسازی و دکوراسیون ساختمان‌های مسکونی، اداری و حتی تجاری و فروشگاهی می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین استفاده کنید.

1 ) طراحی و اجرای معماری داخلی فضاهای اداری و تجاری​

محیط اداری فضایی برای انجام کارهای دفتری است. در این محیط جمعی از کارمندان برای ساعت‌ها کار اداری گرد هم می‌آیند تا میزبان خدمات اداری مراجعین باشند. این فضا باید برای کارکرد بهینه کارمندان، ایجاد حس اعتماد و صمیمیت میان مراجعین و استفاده مؤثر از تمام فضاها طراحی ‌شده باشد. طراحی متناسب با نوع کار اداره از اهداف معماری داخلی فضاهای اداری است. برای این منظور می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین استفاده کنید.

2 ) طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و تجاری

محیط اداری باید فضایی پویا، کار محور، با ایجاد حس نشاط و انرژی در نزد کارمندان و برقراری حس رضایت و زیبایی در نگاه مراجعه‌ کنندگان باشد. تنها با طراحی مناسب، زیبا و کاربردی دکوراسیون اداری می‌توانیم چنین اهدافی را دنبال کنیم. برای افزایش بهره‌وری محیط کار، دکوراسیون اداری را جدی بگیرید. شما می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین در زمینه طراحی دکوراسیون اداری استفاده کنید.

3 ) طراحی و دکوراسیون مبلمان اداری و تجاری

مبلمان اداری بخش تأثیرگذار در روند فعالیت‌های اداری است و همه کارمندان و حتی همه مراجعین باید از صندلی‌ها و میزهای مناسب برای انجام فعالیت‌های خود برخوردار باشند. اما لازم است که در محیط اداری از مبلمان تخصصی متناسب با فضای کار اداره استفاده شده باشد. این مبلمان باید زیبا، ارگونومیک و هماهنگ با دکوراسیون کلی اداره طراحی شود. شما می‌توانید برای طراحی مبلمان اداری و حتی پیاده‌سازی ایده‌های تخصصی خود از خدمات طراحی دکوراسیون گروه فرلی دیزاین استفاده کنید.

4 ) طراحی و ساخت دکوراسیون سالن همایش، کنفرانس و آمفی تئاتر

طراحی سالن‌های همایش و کنفرانس باید برای میزبانی شایسته و ارتباط مناسب با تعداد زیاد افراد طراحی ‌شده باشد. این فضاها قرار است میزبان حضور افراد زیادی باشند. همچنین قرار است از امکانات این فضاها برای برگزاری جلسات مهم با حضور تعداد زیاد مدعوین استفاده شود. جانمایی مناسب تعداد زیاد صندلی‌ها، طراحی سیستم‌های استاندارد صوتی و تصویری، اتاق کنترل، نورپردازی، جداره‌های آکوستیک و… از الزامات در طراحی سالن همایش و کنفرانس هستند. فرلی دیزاین برای اجرای تخصصی چنین فضاهایی برنامه دارد.

5 ) طراحی فروشگاه با رویکرد جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات

دکوراسیون‌های فروشگاهی باید برای نمایش هدفمند کالاها در کنار راهنمایی مناسب مشتریان و دسترسی ساده به فضاها طراحی‌ شده باشد. در فرلی دیزاین می‌توانید از خدمات تخصصی طراحی فروشگاه با رویکرد مشتری محور برای فروش مؤثر و حداکثری بهره‌مند شوید.

6 ) طراحی و اجرای ساختمان‌های ویلایی

ساختمان‌های ویلایی درون مایه ای متفاوت از بناهای شهری دارند. این ساختمان‌ها باید حس آرامش‌ بخش، فضایی زیبا و محیطی پویا داشته باشند. به شکلی که متفاوت از حس و حال زندگی شهری شما را با یک ساختمان مدرن همراه کند. برای طراحی انواع ویلا در سبک‌های کلاسیک، مدرن، روستیک می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین بهره‌مند شوید.

7 ) طراحی و ساخت پروژه‌های درمانی

ساختمان‌های درمانی مراکز عمومی هستند که برای ارائه خدمات تخصصی مناسب حال بیماران و همراهان آنها طراحی ‌شده‌اند. این ساختمان‌ها باید از امکان دسترسی ساده فضاها، طراحی مناسب اتاق بیماران، بخش‌های عمومی برای میزبانی شایسته از همراهان و جانمایی مناسب بخش‌های درمانی برخوردار باشند. برای طراحی و ساخت تخصصی انواع فضاهای درمانی، کلینیک‌ها و مطب پزشکان می‌توانید از خدمات تخصصی گروه فرلی دیزاین استفاده کنید.

8 ) طراحی و اجرای معماری داخلی ساختمان‌های مسکونی

خانه قطعاً مهمترین فضا برای زندگی آرامش‌ بخش هر کسی است. محیط خانگی باید فضایی آسوده، پویا با جانمایی مناسب تجهیزات باشد. در عین ‌حال باید از نورپردازی ایده‌آل و دکوراسیون مناسب مطابق سلایق شما چیدمان شده باشد. برای طراحی معماری داخلی خانه‌ای جذاب و رویایی می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین بهره‌مند شوید.

9 ) طراحی و ساخت معماری داخلی فضاهای ورزشی

معماری فضاهای ورزشی با توجه به نوع فروش، تعداد ورزشکاران، چگونگی جانمایی ملزومات ورزشی و فضاسازی برای ایجاد زمین‌های بازی، رختکن، سرویس‌های بهداشتی، حمام و… انجام می‌شود. یک فضای تخصصی ورزشی برای هدایت مناسب ورزشکاران از بدو ورود به باشگاه تا انجام فعالیت بدنی و پس ‌از آن برنامه‌ریزی‌ شده است. برای این منظور می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین در طراحی مماری داخلی فضاهای ورزشی استفاده کنید.

10 ) طراحی و اجرای پروژه‌های صنعتی برای پیاده‌سازی انواع خطوط تولید

محیط صنعتی باید فضایی برای حضور مناسب ماشین‌آلات، دسترسی ساده کاربران برای استفاده از ماشین‌آلات در کنار رعایت تمام الزامات مهندسی شده باشد. در عین ‌حال توجه به راندمان کار کارگران و همچنین تأمین فضای امن در حین کارهای صنعتی از کلیات معماری داخلی پروژه‌های صنعتی هستند. از طرفی این فضاها نیاز به جانمایی محیط‌های اداری در جوار فضاهای صنعتی دارند. برای انجام تمامی این اهداف خدمات تخصصی فرلی دیزاین برای طراحی و اجرای محیط کارخانه ای برنامه‌ریزی ‌شده است.

11 ) طراحی اتاق خواب

اتاق ‌خواب مکانی امن برای استراحت شما است. این اتاق با القای حس آرامش‌ بخش طراحی می‌شود. همچنین لازم است تا حس پویا و چیدمانی جذاب داشته باشد. بهره‌مندی مفید از تمام فضای اتاق با جانمایی درست تمامی ملزومات از ایده‌هایی کلی در طراحی اتاق‌ خواب هستند.

12 ) طراحی دفتر اداری

اگر به افزایش راندمان کار خود می‌اندیشید، بهتر است طراحی دفتر اداری را جدی بگیرید. این طراحی به شما در انجام درست کارهای روتین اداری کمک می‌کند. همچنین قرار است تا شما را از حس بودن در محیطی خشک و خسته ‌کننده به حسی از بودن در محیطی زیبا و پرانرژی برساند. در فرلی دیزاین برای طراحی دفتر اداری و اتاق مدیریت برنامه داریم.

13 ) طراحی فروشگاه تجاری

مجتمع‌های تجاری باید برای میزبانی حرفه‌ای از تعداد زیاد مشتریان آماده باشند. این فضا قبل ‌از ارائه محصولات و خدمات باید در جذب توده مردم موفق باشد. مردم زمانی از یک فروشگاه خرید می‌کنند که با حسی از اعتماد و رضایت در آنها حاضر باشند. برای طراحی مجتمع تجاری، فضای پاساژ، دکوراسیون مغازه و فروشگاه می‌توانید از خدمات تخصصی فرلی دیزاین استفاده کنید.

14 ) طراحی لابی

لابی می‌تواند مقدمه‌ای زیبا از ساختمان بزرگ شما باشد. به شرط آنکه از قبل برای طراحی تخصصی لابی برنامه‌ریزی کرده باشید. با یک لابی زیبا حرفه ای از ساختمانی جذاب و تاثیر گذار برخوردار هستید.

پروژه های فرلی دیزاین

گروه فرلی دیزاین در طول 21 سال فعالیت خود پروژه‌های بسیاری در زمینه خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون واحد‌های اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی و صنعتی اجرا کرده است که می‌توانید نمونه‌های از آن‌ها را مشاهده نمایید.