سینما امروزه به یکی از محبوب ترین مکان های فرهنگ، هنری و تفریحی ایجاد شده است که می‌تواند برای مردم، چند ساعت سرگرم کننده را به دور از دنیای شلوغ و متمدنانه امروزی ایجاد نماید تا فارغ از غوغای جهان، چند ساعتی را به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازد.

بدون شک، طراحی سالن سینما در هر شهری الزامی است، چرا که تماشای فیلم مورد علاقه در اجتماعی کوچک علاوه بر جنبه سرگرمی، می‌تواند اثرات فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

اما طراحی سالن سینما، یک فرایند کاملا تخصصی است که باید طبق ضوابط و استانداردهای پیدا و پنهان موجود در معماری این نوع فضا صورت بگیرد. پشت طراحی داخلی سالن سینما، یک فرد جوان و در عین حال با تجربه و خلاق نشسته است که با در نظر داشتن استانداردها، در تلاش است تا بهترین طرح موجود را روی کاغذ بیاورد.

با توجه به حساسیت های موجود در طراحی سالن سینما، فرلی دیزاین با چندین سال تجربه در زمینه طراحی موفق سالن های سینما، پا به عرصه گذاشته است تا در داشتن سالن سینمای مجهز و مطابق با آخرین متدهای معماری روز دنیا شما را یاری کند.

بعد از طراحی، نوبت اجرای سالن سینما است. فرلی دیزاین، علاوه بر طراحی داخلی سالن سینما، خود را در پیاده سازی و اجرای کامل سالن سینما نیز فعال می‌بیند. این یعنی شما می‌توانید از صفر تا صد طراحی و اجرای سالن سینما را بر عهده فرلی دیزاین بسپارید.

طراحی و اجرای سالن سینما
تجهیزات سالن سینما

برای تکمیل ساخت سالن سینما، نیاز به یکسری تجهیزات است. تجهیزاتی که کامل کننده اجرای سالن سینما خواهد بود و آن را آماده بهره برداری و نمایش اولین فیلم ها خواهد نمود.

با توجه به اینکه تجهیز سالن سینما به یک دغدغه برای کارفرما تبدیل شده است، فرلی دیزاین در تلاش است تا تمامی خدمات مربوط به تجهیز سالن سینما را خود بر عهده بگیرد.

تجهیزات سالن سینما، شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تجهیزات صوتی برای پخش صدای باکیفیت و چند بعدی
  • پرده نمایش سینما
  • تجهیزات اتاق فرمان
  • صندلی مخاطبان
  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • نورپردازی
  • دستگاه نمایش دهنده یا پروژکتور سینمایی قوی

و موارد جزئی دیگر که همه توسط فرلی دیزاین به صورت لیست به همراه برآورد هزینه به کارفرما ارائه می‌شود تا بعد از تایید، فرایند تجهیز سالن سینما تکمیل گردد.