شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاهی

یکی از تخصص های فرلی دیزاین، طراحی دکوراسیون فروشگاهی است. شما می‌توانید از صفر تا صد، طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی خود را به فرلی دیزاین بسپارید. به نظر می‌رسد در دنیای امروز، چیدمان دکوراسیون و نحوه کنارهم قراردادن اجناس، تاثیر بسزایی در دید مخاطب خواهد داشت. از همین رو، یکی از مهمترین کارهایی که قبل از راه اندازی فروشگاه خود باید انجام دهید، مشورت با افراد و شرکت های متخصص برای یک طراحی هدفمند خواهد بود. المان های گرافیکی و فیزیکی به کار رفته در این دکوراسیون باید کاملا مطابق با هویت بصری سازمان یا کسب و کار شما صورت بگیرد، که این کار را فرلی دیزاین برای شما انجام خواهد داد. برای داشتن دکوراسیونی خلاقانه و مشتری پسند، می توانید روی فرلی دیزاین حساب باز کنید.

شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاهی
طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاهی

طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاهی و برآورد قیمت

در نخستین گام، باید برای طراحی یک پلن معماری مناسب و اصولی، برنامه ریزی شود. سپس با توجه به جانمایی فروشگاه و ابعاد موجود، طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاهی روی کاغذ و به صورت تئوری پیاده سازی خواهد شد. بدون شک، این طراحی از ویترین مغازه که مهمترین قسمت نمای خارجی را تشکیل می‌دهد، آغاز و در دیگر نقاط برای چیدمان محصولات، ادامه خواهد یافت.

این طراحی، بر اساس هویت و شخصیت برند کسب و کار شما باید انجام شود تا مشتری در هنگام ورود، بتواند ارتباط خوبی بگیرد. طراحی منحصر به فرد فروشگاه شما، فضایی خاطره انگیز برای مشتری ایجاد خواهد کرد، به همین دلیل، ما در فرلی دیزاین، تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا یک طراحی خاص و منحصر به فرد و متناسب با شرایط کسب و کار شما و همچنین نوع محصولاتی که می‌فروشید، پیاده سازی کنیم. در همین راستا برای طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاهی مغازه یا کسب و کار شما، از بهترین متخصصین معماری بهره خواهیم برد.

بعد از ارائه پلن معماری و طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاهی شما، برآورد قیمت برای اجرا انجام خواهد شد. ضمن اینکه، شما می‌توانید ایده های خود را برای بهتر شدن فضای فروشگاه منتقل نمایید. سپس طرح نهایی شده و برای پیاده سازی، در نوبت اجرا قرار خواهد گرفت.

حالا آماده ایم تا دکوراسیون فروشگاهی شما را طبق نقشه و پلن معماری، اجرا کنیم. از ساخت دکور گرفته تا چیدمان محصولات را بر عهده فرلی دیزاین بگذارید.

تولید و اجرای دکوراسیون فروشگاهی مغازه

بعد از نهایی شدن طرح روی کاغذ، تمامی آنچه که برای اجرای دکوراسیون فروشگاهی نیاز است را باید در نظر گرفت. از اجرای ویترین ها تا دکورهای داخلی مثل پیشخان، صندوق، محل استراحت، قفسه محصولات نیاز به یکسری متریال و همچنین ساخت سفارشی دارد که ما صفر تا صد این کار را برای شما انجام خواهیم داد. اجرای دکوراسیون فروشگاهی با بهره گیری از باکیفیت ترین متریال انجام خواهد شد که بتواند تا سال های سال ماندگاری داشته باشد. در نهایت، بعد از ساخت اسکلت دکور فروشگاه، اقدام به چینش وسایل و محصولات در جای درست خود خواهیم کرد و تمام! فرلی دیزاین تا آخرین مرحله در کنار شما خواهد بود.

تولید و اجرای دکوراسیون فروشگاهی مغازه

مراحل طراحی، ساخت و اجرای دکوراسیون فروشگاهی

هر دکوراسیون خوب با یک پروژه خوب شروع می شود. ایده‌های خوب بیشترین استفاده را از بودجه موجود برای ارائه خلاقانه طرح‌های پیشنهادی جذاب و به یاد ماندنی می‌کنند.

1) توجیهی

مشتری تمام اطلاعات مورد نیاز برای پروژه طراحی دکوراسیون فروشگاهی خوب را ارائه می دهد که شامل اطلاعات مربوط به شرکت و محصول، جزئیات فروشگاه، مخاطبان هدف، فضای موجود، تاریخ‌ها و بودجه تقریبی است.

2) طرح پیشنهادی

مطابقت با استراتژی شرکت و اهداف بازاریابی. پیشنهادهایی در مورد توزیع فضاها، عناصر دکوراسیون و تبلیغات، متریال مصرفی برای دکور فروشگاه، ساخت و ساز و هر چیز دیگری ارائه می‌دهد.

3) ارائه

سپس طرح پلن معماری و طراحی داخلی صورت گرفته، از طرف فرلی دیزاین به کارفرما ارائه می‌شود. بعد از ارائه طرح توجیهی و همچنین تایید نهایی، مراحل برای اجرای فیزیکی دکوراسیون ادامه خواهد یافت.

4) تایید پروژه

پس از اعمال تغییرات و انطباق طراحی دکوراسیون فروشگاهی با نیاز کسب و کار، مراحل اجرای دکوراسیون را با یک برنامه زمانبندی دقیق به منظور رعایت مهلت مقرر و ارائه کیفیت مورد نیاز آغاز می‌کنیم.

5) پایان پروژه و چیدمان محصولات

در آخر، بعد از پایان اجرای دکورها مطابق نظر و سلیقه شما و همچنین پسند مشتریان، آماده ایم تا بر اساس اصول بازاریابی و فروش، چینش محصولات را به بهترین شکل انجام دهیم و کار را تکمیل کنیم...

چرا شرکت طراحی دکوراسیون فروشگاهی فرلی دیزاین ؟

ما سعی داریم در بین انبوهی از شرکت ها که طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی را انجام می دهند، متمایز باشیم. این تنها حرف و شعار نیست، بلکه به آن در عمل هم متعهد هستیم و می‌توانید نمونه کارهای ما را در این حوزه ببینید و قضاوت کنید. صفر تا صد کار، به صورت مسئولانه پیش خواهد رفت تا تمامی نکات معماری در این طراحی در مرحله اجرا پیاده سازی شود. اما چرا فرلی دیزاین را باید انتخاب کنید؟

ارائه خدمات تخصصی ساخت دکور فروشگاه

ارائه خدمات تخصصی ساخت دکور فروشگاه

FurliDesign قصد دارد به فروشگاه داران در سراسر ایران در میزبانی از مشتریان خود به بهترین نحو، کمک کند. از زمان آغاز به کار، ما تلاش‌های فوق‌العاده‌ای در طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی با کیفیت برتر و با کمک دانش و تخصص مهندسین و طراحان ماهر خود انجام داده‌ایم. ما به همکاری و اجرای دکوراسیون فروشگاهی تاثیرگذار و در عین حال جذاب در تهران و سراسر ایران می‌بالیم که ارزش برند مشتری ما را منعکس می‌کند و در عین حال به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می‌نماید.

furlidesign-team

ما در گروه فرلی دیزاین هر آنچه را که برای توسعه پروژه های دکوراسیون فروشگاهی، دفاتر، فضاهای شرکتی و تجاری خود نیاز دارید، ارائه می دهیم. ما طراحی دکوراسیون فروشگاهی و طرح های فنی را برای انجام موفقیت آمیز کار طراحی داخلی با اصلاحات جامع به شما پیشنهاد می‌کنیم. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ با ما تماس بگیرید و ما یک طرح موثر برای ایجاد دکوراسیون فروشگاهی پیشنهاد می‌کنیم که باعث درخشش برند و افزایش فروش شما شود.