طراحی سالن کنفرانس تخصصی

طراحی سالن کنفرانس تخصصی

اگر به طراحی سالن کنفرانس نیاز دارید، FurliDesign تیمی است که می توانید با آن تماس بگیرید. ما یک تیم طراحی حرفه ای هستیم و در طیف وسیعی از راه حل های طراحی اتاق کنفرانس تخصص داریم. ایده های طراحی اتاق کنفرانس ما کارآمد و خلاقانه طراحی شده اند تا حداکثر موفقیت را برای سازمان […]

ملاحظات-طراحی-سیستم-صوتی-سالن-همایش

ملاحظات طراحی سیستم صوتی سالن همایش

گروه فرلی مجری تخصصی تجهیز سیستم‌های صوتی و تصویری سالن‌های همایش و اتاق‌‌های کنفرانس است. کارشناسان فرلی دیزاین با بررسی سالن همایش و تحلیل امکانات و قابلیت‌‌های فنی فضا بهترین الگوی طراحی سیستم صوتی سالن آمفی تئاتر را طراحی کرده و آن را با مدرن‌ترین تجهیزات پیاده سازی ‌می‌کنند. اما این تجهیزات کلیدی در طراحی سیستم صوتی سالن همایش چه هستند؟ در ادامه به کلیاتی عمو‌می‌ اما کاربردی از روش طراحی تا تجهیزات به کار رفته در عموم سیستم‌های صوتی مخصوص سالن‌های آمفی تئاتر اشاره ‌می‌کنیم.

6-قدم-برای-طراحی-سالن-همایش-افتتاحیه

6 گام تا طراحی سالن همایش برای مراسم افتتاحیه

سالن‌های همایش بخشی از معماری ساختمان‌های اداری و خدماتی هستند. معمولاً مهندسین طراح ساختمان از قبل برای حضور همگانی افراد پیش‌ بینی کرده‌اند و برای این منظور فضاهایی فراخ با الگوی طراحی انواع سالن همایش را در معماری بنا می‌گنجانند. اما به صرف بهره‌مندی از سالن بزرگ نمی‌توانید میزبان مراسم‌های افتتاحیه باشید. این سالن‌ها باید در نگاهی هوشمندانه برای چنین رویدادهایی آماده شوند. طراحی سالن همایش برای مراسم‌های افتتاحیه شامل چند فاز می‌شود که در این مطلب همراه با تجربیات گروه فری دیزاین مجری تخصصی طراحی فضاهای ساختمانی به آنها اشاره می‌کنیم.

روش-های-دکوراسیون-اتاق-مدیریت

روش های دکوراسیون اتاق مدیریت

اتاق مدیریت مهمترین فضای اداری است که باید برتر و مفیدتر از دیگر فضاهای اداری چیدمان شود. ظاهر این اتاق معرف شخصیت کاری مدیر مجموعه است و می‌تواند در نحوه ارتباط با کارمندان و یا برگزاری جلسات با مهمانان اداره تأثیرگذار باشد. توجه به دکوراسیون اتاق مدیریت باعث ارتقاء جایگاه اداری مجموعه می‌شود. همچنین به مدیر مجموعه کمک می‌کند تا رویکرد بهتری در نظم کاری داشته باشد و در انجام وظایف خود مفیدتر ظاهر شود.
دکوراسیون اتاق مدیریت قرار نیست الگویی کاملاً متفاوت از دیگر فضاهای اداری را دنبال کند. بلکه برعکس این فضا باید همسو با سبک معماری ساختمانی و دیگر اتاق‌های اداره طراحی‌ شده باشد. اما روش طراحی آن متفاوت است. ملزومات طراحی اتاق مدیریت با ملزومات در دیگر فضاهای اداری فرق می‌کند. تا جاییکه ما را با یک سبک تخصصی از طراحی داخلی روبه‌رو خواهد کرد.
دکوراسیون اتاق مدیریت، بحث تخصصی در فضاسازی‌های اداری است. در این بحث قرار است چیدمان فضا را مطابق با نیاز مدیریتی مجموعه انجام دهیم. اتاق مدیریت مرکز جریان‌های اداری است. این اتاق مکان حضور کارمندان، مهمانان و حتی برگزاری جلسات اداری است. البته تمامی این جریان‌ها باید تحت نظارت کامل مدیر مجموعه قرار بگیرد. در این مقاله از تیم تحریریه گروه فرلی دیزاین به ایده‌هایی جذاب اما هدفمند از دکوراسیون اداری اتاق مدیریت می‌پردازیم.