طراحی-فضای-کار

طراحی فضای کار

طراحی فضای کاری بسایر مهم است زیرا که افراد بیشترین زمان خود را در آنجا سپری می‌کنند و یکی از عوامل اصلی افزایش بازدهی افراد است. طراحی فضای کار یکی از اساسی ترین ارکان یک شرکت است زیرا باعث بهبود کار تیمی و همکاری بیشتر بین کارمندان می‌شود.

10-نکته-طلایی-برای-طراحی-داخلی-کافی-شاپ

10 نکته طلایی برای طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ‌ یکی از سخت‌ترین پروژه‌های معماری داخلی است. در عین ‌حال از جذاب‌ترین آنها نیز می‌باشد. این طراحی چه برای مهندس معمار و چه برای صاحبان کافی شاپ‌ جذاب است. اما در نهایت باید برای پذیرش حس و حال مشتریان باشد. در طراحی کافی شاپ‌ عوامل متعددی نقش بازی می‌کنند. موقعیت جغرافیایی، بودجه، نوع مشتریان احتمالی کافی شاپ،‌ هدف از ایجاد کافه و البته سبک معماری و… در طرح نهایی دکوراسیون داخلی کافی شاپ‌ تاثیرگذار هستند. در این مقاله همراه تجربیات گروه نیکان مجری تخصصی طراحی داخلی فضاهای ساختمانی هستید تا با هم به 10 نکته طلایی از تمامی جزئیات طراحی داخلی کافی شاپ‌ بپردازیم.

با-تجهیزات-دکوراسیون-اداری-آشنا-شوید

با تجهیزات دکوراسیون اداری آشنا شوید

تجهیزات دکوراسیون اداری در چند دسته بندی کلی قرار می‌‌گیرند. مبلمان اداری مهمترین دسته است که الگوی طراحی و چیدمان دیگر تجهیزات را کامل می‌‌کند. اما در امتداد مبلمان اداری قرار است از دیگر تجهیزات مانند انواع مبلمان اداری، میز‌ها، کتابخانه‌ها، کمد‌ها و حتی جمع کاملی از اکسسوری اداری در فضای کار کارمندان و ارباب رجوع استفاده کنیم. گروه نیکان مجری تخصصی تجهیز فضا‌های اداری این مقاله را برای آشنایی شما با تجهیزات دکوراسیون اداری آماده کرده است. قاعدتا با مطالعه این مقاله دید جامع‌تری از چگونگی تهیه و چیدمان انواع لوازم دفتر کار خواهید داشت.