10-نکته-طلایی-برای-طراحی-دکور-اداری

10 نکته طلایی برای طراحی دکور اداری

محیط اداری فضایی پویا برای کار کارمندان، مراجعه ارباب رجوع‌ها، انجام فعالیت‌های دفتری و… است. کارمندان ساعت‌ها در این محیط دفتری حضور دارند و بارها با طیف گوناگونی از افراد با خواسته‌های متنوع اداری سر و کار دارند. فضای کار محیط اداری به اندازه کافی خسته کننده است؛ اما می‌توانیم با طراحی هوشمندانه دکوراسیون داخلی اداری این فضای دفتری را به محیطی پویاتر، کارآمدتر، منظم‌تر و البته هوشمندانه‌تر تبدیل کنیم.
اصول دکوراسیون داخلی اداری شامل مباحث تقریباً ساده و سرراستی است. معمولاً محیط اداری دیزاین خلوت با حضور هر چه بهینه‌تر از وسایل و چیدمان تجهیزات اداری دارد. در حین بهره‌مندی مفید از کل فضا در کنار ایجاد دیزاین مناسب، روند فعالیت‌های دفتری در تمامی نکات دکوراسیون اداری مورد توجه قرار می‌گیرد. در این مقاله از فرلی دیزاین به هشت نکته کلیدی برای طراحی تا اجرای دکوراسیون اداری می‌پردازیم.

معرفی-انواع-طراحی-نمای-ساختمان

معرفی انواع طراحی نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان با توجه به نوع معماری بنا و یا الگوهای فرهنگی و شهرسازی با سبک‌ها و روش‌های متنوعی انجام می‌شود. از زمانی که بشر اولین ساختمان‌های حرفه‌ای خود را ساخته است، به طور جدی برای طراحی نمای ساختمان نیز اقدام کرده است و در طول این جریان تاریخی همراه فرهنگ‌های متنوع انواع سبک‌ها در نماسازی ساختمان نیز ابداع شده است.
همه ما از داشتن ساختمان با ظاهر زیبا استقبال می‌کنیم و علاقه داریم تا این ظاهر ساختمانی با سلایق، اهداف و سبک معماری مورد نظر ما همخوانی داشته باشد. معماران در طول سال‌ها به ایده‌های متنوع از انواع نمای ساختمان دست پیدا کرده‌اند که متکی بر متریال‌های در دسترس و یا رسیدن به فرهنگی خاص و گاها عرضه تفکری متفاوت و خلاقانه شکل می‌گیرند. حالا در دورانی هستیم که نماسازی ساختمان به یک اصل کلیدی در معماری تبدیل شده است و با پیروی از سبک‌های متنوع پیاده‌سازی می‌شوند. در این مطلب از فرلی ویلا به بررسی انواع نمای ساختمان می‌پردازیم.

آشنایی-با-انواع-صندلی-اداری-و-تفاوت-آنها-با-یکدیگر

آشنایی با انواع صندلی اداری و تفاوت آنها با یکدیگر

محیط اداری بدون حضور مبلمان اداری کارایی ندارد. اما همین مبلمان اداری نیز باید با توجه به نیاز محیط کار، تعداد کارمندان، نوع مراجعه‌کنندگان و ابعاد فضا انتخاب شود. صندلی اداری مهمترین تجهیز در چیدمان مبلمان اداری است. اما انواع صندلی اداری چه هستند؟ و چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ آیا حضور صندلی اداری نقش تعیین‌ کننده در دکوراسیون محیط اداری دارد؟
صندلی اداری نوعی صندلی طراحی‌ شده با استانداردهای محیط اداری است. این استانداردها برای استفاده آسان در سطح میز کار یا همان میز تحریر طراحی ‌شده است. اما نگاه کاربردی به انواع صندلی در محیط اداری متفاوت است. لذا با الگوهای کاملاً متفاوت اما هدفمند در طراحی صندلی اداری روبه‌رو هستیم.
برای بهره‌مندی مفید از فضاهای اداری به تعداد مناسب صندلی اداری با کاربرد تخصصی در فضاهای مختلف نیاز داریم. در این مقاله از فرلی دیزاین قرار است تا به کلیاتی مهم از انواع صندلی اداری در چیدمان استاندارد و هدفمند مبلمان اداری اشاره کنیم.