شرکت اجرا دکوراسیون داخلی اداری

خدمات اجرا دکوراسیون داخلی اداری شامل طیف گسترده از فعالیت‌ها می‌شود. روی کاغذ و یا داخل شبیه‌ساز نرم‌افزارهای کامپیوتری همه‌ چیز زیبا و ایده‌آل می‌شود. اما همه می‌دانیم که در عمل و هنگام اجرا دکوراسیون داخلی اداری جریان کار بسیار متفاوت‌تر از فاز طراحی است. قاعدتاً علاقه دارید تا طرح‌های پیش ‌بینی ‌شده تمام ‌و کمال در دنیای واقعی و برای دکوراسیون داخلی اداری اجرا شوند. شما باید از تیم تخصصی برای اجرا دکوراسیون اداری استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید از سطح کامل خدمات اجرا دکوراسیون اداری گروه فرلی دیزاین بهره‌مند شوید.

نمونه کار اجرا دکوراسیون داخلی اداری

شرکت اجرا دکوراسیون داخلی اداری
اهداف اجرا دکوراسیون داخلی اداری

اهداف اجرا دکوراسیون داخلی اداری

مراحل اجرا دکوراسیون داخلی اداری متنوع هستند. اگر چه هدف نهایی پیاده‌سازی ایده‌های طراحی‌ شده است؛ اما برای رسیدن به ‌همین ایده‌ها سلسله کارهایی انجام می‌شود. در نگاه کلی تمامی اقدامات از آماده‌سازی فضا تا اجرا نقشه‌ها و پیاده‌سازی طرح‌ها و رسیدن به الگوی نهایی دکوراسیون داخلی اداری فاز اجرایی آن است. به ‌این ‌ترتیب هر نوع فعالیت فیزیکی پس ‌از مرحله طراحی برای ایجاد دکوراسیون را در مراحل اجرایی آن قرار می‌دهند.

هزینه ها در اجرای دکوراسیون اداری

مدیریت هزینه یکی از بحث های جدی در مراحل اجرایی است. این مدیریت شامل انتخاب مناسب مصالح، چگونگی خرید آنها و چگونگی حمل و نقل مصالح می شود. بدون داشتن برنامه قطعا مراحل اجرایی دکوراسیون اداری کاملا هزینه بردار هستند.

زمان بندی در اجرا دکوراسیون اداری

مدیریت ترتیب کارها و برنامه زمانبندی شده در اجرا دکوراسیون اداری ضروری است. در غیر این صورت با حجم بی انتها کارهای بی برنامه در شرایطی کاملا آشفته مواجه می شویم. شرایطی که جز افزیش هزینه و طولانی شدن پروژه دست آورد دیگری ندارد. بنابراین در خدمات اجرا دکوراسیون داشتن برنامه اهمیت بالایی دارد.

ترتیب کارها اجرا دکوراسیون داخلی اداری

از نگاه عملیاتی در کل با دو نوع ساختمان مواجه می‌شویم. ساختمان‌های تازه تأسیس که از قبل در آنها هیچ تغییری صورت نگرفته است و یا ساختمان‌های قدیمی که از قبل در آنها دکوراسیونی برای انجام فعالیت‌های اداری و یا هر فعالیت دیگر موجود است. رویکرد ما برای خدمات اجرا دکوراسیون داخلی اداری در این دو نوع ساختمان متفاوت است. قاعدتاً ترتیب کارها نیز تغییر می‌کند.

مراحل اجرا دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون داخلی چه از نظر زیبایی و بصری و چه از نظر چیدمان و کاربرد وسایل از اهمیت برخوردار است. در طراحی دکوراسیون داخلی به هر دو فاکتور زیبایی و کارآمد بودن هم‌زمان پرداخته می‌شود. قاعدتاً این دو اصل در طراحی دکوراسیون داخلی اداری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. اما برای پیاده‌سازی آن اصول اداری حاکم است. طراحی دکوراسیون اداری کاملاً وابسته به اهداف فضاهای اداری است. طراحی دکوراسیون اداری با بررسی روند کار اداری آغاز می‌شود و به فضاسازی‌ها، پارتیشن‌بندی ها، جانمایی تجهیزات، ایجاد محیط کار کارمندان و طراحی اتاق مدیریت و یا اتاق کنفرانس ادامه پیدا می‌کند. در ادامه به مراحل اجرای دکوراسیون داخلی اداری می‌پردازیم:

1) رنگ‌آمیزی

رنگ‌آمیزی محیط اداری رویکرد تخصصی است که با رنگ‌آمیزی با دیگر فضاها مانند خانه و یا نمایشگاه متفاوت است. در محیط اداری از تنوع زیاد رنگ‌ها استفاده نمی‌کنند. بلکه رنگ‌ها عموماً گرم هستند. در عین‌ حال یک تناژ رنگی همسو با رنگ مارک شرکت غالب است.

2) تقسیم کننده‌ها

اگر چه بخشی از فضاسازی به شکل دیوارکشی انجام می‌شود؛ اما در بسیاری از موارد به‌ جای دیوارهای سنگین و پرهزینه از انواع پارتیشن‌ها استفاده می‌کنند. پارتیشن‌های شیشه‌ای بیشتر از دیگر انواع جداکننده در محیط اداری کارایی دارد.

3) طراحی آرم شرکت

استفاده از آرم شرکت در دکوراسیون داخلی اداری یک ایده‌ی هوشمندانه است و به تأثیر مطلوب میان مراجعین می‌انجامد. همه شرکت‌ها دارای آرم و یا نماد تجاری هستند. نمادی که می‌تواند بخشی از نمای داخلی دکوراسیون اداری نیز بشود.

4) دیوار آرایی در دکوراسیون داخلی اداری

دیوارها از فضاهای تأثیرگذار در اجرا دکوراسیون اداری هستند. هر دیوار پهنه بزرگی است که به ‌تنهایی مستعد خلق ایده‌های هنرمندانه است.

5) طراحی کتابخانه، قفسه و کمد

اسناد، پرونده‌ها، نقشه‌ها، پلان‌ها از ملزومات کار اداری هستند. هر اداره به بخش‌هایی برای بایگانی اسناد خود نیاز دارد. موضوعی که در مباحث طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی اداری فراموش نمی‌شود.

6) پیاده‌سازی اهداف شرکت در مراحل اجرایی

اجرا دکوراسیون داخلی اداری باید همسو با اهداف کلی شرکت باشد. فضاسازی‌ها، چیدمان‌ها، رنگ‌ها، دکورسازی‌ها و... همگی باید بازتابی مناسب از اهداف و خواسته‌های شرکت باشند.

7) روشنایی و نورپردازی

توزیع مناسب نور طبیعی در کنار بهره‌مندی هدفمند از انواع روشنایی از جمله برنامه‌های جامع خدمات اجرا دکوراسیون اداری است. در روش‌های طراحی و اجرا دکوراسیون اداری به استفاده حداکثری از نور طبیعی توجه می‌شود. در ادامه نیز برای طراحی روشنایی مناسب تأمین نور استاندارد در سطح میز کار برنامه‌ریزی می‌کنند.

8) طراحی مبلمان اداری

هر نوع ابزار نشستن و انجام کارهای اداری در فهرست مبلمان اداری قرار می‌گیرد. به ‌این ‌ترتیب هر نوع میز و صندلی کارمندی، صندلی اتاق انتظار، میز و صندلی مدیریت، مبلمان اتاق مدیریت، میز و صندلی اتاق کنفرانس در فهرست بلند بالای مبلمان اداری قرار دارند. این مبلمان باید با توجه به شرایط کار محیط اداری، در نظر گرفتن تعداد کارمندان و ابعاد فضا انتخاب شوند.

9) فضای سبز در دکوراسیون داخلی اداری

جانمایی فضای سبز مانند گلدان‌ها از گیاهان متنوع تقریباً در آخرین مراحل اجرا دکوراسیون اداری انجام می‌شود. اما یکی از مهمترین ایده‌های طراحی دکوراسیون اداری است. حضور گیاهان در محیط اداری باعث نشاط و سرحالی کارکنان و مراجعین می‌شود. در ایجاد حس همکاری و سرزندگی آنها تأثیرگذار است و باعث می‌شود که بهره‌وری کارکنان بالاتر برود و احساس بهتری در محیط کار داشته باشند.

مشاوره رایگان
اجرا دکوراسیون اداری باید در امتداد برنامه های طراحی شده انجام شود. اما در این مسیر با چالش ها مانند تامین مصالح، حمل و نقل، آماده سازی ساختمان، تعمیرات مقدماتی، اصلاح خرابی ها و ده ها نکته دیگر مواجه می شویم. چالش هایی که قطعا در بحث اجرایی حضور دارند. برای طی شدن مناسب این مراحل و اجرا تمام ایده ها در کمترین هزینه و مدت زمان کوتاه می توانید از خدمات مشاوره رایگان گروه فرلی دیزاین استفاده کنید.
[ نمونه کار ما ]

پروژه های ما را معرفی کنید

بنر شرکت پاکنام
طراحی داخلی ساختمان اداری برای افزایش بهره‌وری شرکت پاکنام
چیدمان مبلمان اداری آریا صنعت-فرلی
طراحی و ساخت ساختمان اداری – شرکت آریا صنعت
بنر دکوراسیون داخلی مدرن اداری ساختمان توان سرما
دکوراسیون داخلی مدرن اداری ساختمان توان سرما
بنر شرکت پارس نماد
پارتیشن بندی مقرون به صرفه شرکت پارس نماد